در پی حمله رژیم اشغالگر قدس به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت بیش از هزاران نفر از مردم فلسطین، مردم صالح‌آباد با اجتماع و سردادن شعارهایی علیه اسرائیل خشم خود از جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۲۴
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از صالح‌آباد، مردم انقلابی شهرستان صالح‌آباد در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه به خیابان‌ها آمدند و با تجمع و راهپیمایی از مقابل بیمارستان شهدای صالح‌آباد به سمت مسجد و مصلی قائم آل محمد (عج) انزجار خود نسبت به جنایت هولناک رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

 اجتماع‌کنندگان با دردست‌داشتن پرچم‌های جبهه مقاومت و سردادن شعار"مرگ بر اسرائیل" و"مرگ بر آمریکا"خواستار برخورد قاطع کشورهای اسلامی با رژیم کودک کش و قطع فوری حملات صهیونیست‌ها به غزه شده‌اند.

 کودکان و دانش‌آموزان خطه مرزی و کم‌برخوردار صالح‌آباد نیز با حضور خود در این راهپیمایی نشان‌دادن که کودکان غزه تنها نیستند.

این جنایت رژیم صهیونیستی که منجر به کشته و زخمی‌شدن صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه شده است خون مسلمانان در کشورهای مختلف اسلامی به‌ویژه ایران را به جوش آورده است.

 درحالی‌که بر اساس قواعد اعلام شده از سوی کنوانسیون ژنو حمله به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در هنگام جنگ برای طرفین ممنوع اعلام شده؛ اما رژیم صهیونیستی با نقض این اصل بار دیگر خوی وحشی‌گری و ضدبشری خود را به جهانیان نشان داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها